************************************************************************************************************************************************************************** قُلْ کُلٌّ یَعْمَلُ عَلى‏ شاکِلَتِهِ فَرَبُّکُمْ أَعْلَمُ بِمَنْ هُوَ أَهْدى‏ سَبِیلًا". اسراء، آیه ۸۴
logo

کدستان

خیلی خوش آمدید

روش خرید

با پرداخت 6000 تومان از طریق پرداخت آنلاین روبرو می توانید به صفحه دانلود پرسشنامه وارد شوید و هر پرسشنامه ای را که می خواهید دانلود کنید

استفاده کنید F, Ctrl برای پیدا کردن اسم پرسشنامه ها از فشار همزمان کلیدهای

لیست پرسشنامه ها

پرسشنامه کمالگرائی هیل

پرسشنامه خود دلسوزی SCS-LF

پرسشنامه احساس تنهائی دهشیری

پرسشنامه اضطراب امتحان ابوالقاسمی (TAI)

پرسشنامه پاسخ های مقابله ای (CRI)

پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ)

پرسشنامه باورهای وسواسی 44 سوالی(OBQ)

پرسشنامه اعتیاد به اینترنت(IAT)

پرسشنامه اضطراب زونگ (SAS)

پرسشنامه هراس اجتماعی کانور (SPI)

پرسشنامه سبک دلبستگی کولینز و رید (RAAS)

مقیاس پذیرش اجتماعی مارلو- کراون

پرسشنامه وسواس فکری – عملی مادزلی (MOCI)

پرسشنامه استفاده آسیب زا از تلفن همراه

SpannFischer Codependency Scale پرسشنامه هم وابستگی اسپن- فیشر

پرسشنامه سنجش حسادت با تکیه بر متون اسلامی( دارای روائی و پایائی)

پرسشنامه شخصیتی گری- ویلسون با فرمتword

مقیاس زندگی ارزشمند ویلسون 2004 (دارای منبع معتبر)

پرسشنامه اعتماد اجتماعی

پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت

مقیاس درجه بندی اضطراب هامیلتون

پرسشنامه قدرت ریسک

پرسشنامه هوش معنوی

پرسشنامه منبع کنترل راتر (فاقد روائی و پایائی)

پرسشنامه نا امیدی کودکان

پرسشنامه نگرش نسبت به خلاقیت

پرسشنامه رضایت شغلی

پرسشنامه سنجش خلاقیت

پرسشنامه خود پنداره هارتر

پرسشنامه تصویر بدنی (فاقد روائی و پایائی)

پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ

فرم طرح درس به صورت word

پرسشنامه سبکهای عاطفی

پرسشنامه سنجش عواطف و تجارب آکسفورد O-LIFE

پرسشنامه استرس در دانش آموزان37سوالی و دو مولفه استرسورهای تحصیلی و غیر تحصیلی

پرسشنامه DASS استرس و افسردگی و اضطراب

مقیاس سبکهای دلبستگی بزرگسال AAI

پرسشنامه تجدید نظر شده حل مساله اجتماعیSPSI-R

پرسشنامه قلدری ایلی نویز 18 سوالی

پرسشنامه رویکردهای مطالعه

پرسشنامه مسئولیت چند بعدی با نگاه بر اسلام

پرسشنامه خود اثرمندی کودکان

آزمون حافظه فعال دانیمن و کارپنتر(1980)

پرسشنامه شوخ طبعی(SHQ)

مقیاس اصلاح شده فراشناخت نوجوانان

پرسشنامه 5عاملی شخصیت نئو(NEO)

پرسشنامه ارزشهای ادواری شوارتز

پرسشنمامه سرمایه روانشناختی لوتانز

پرسشنامه نگرش نسبت به اعتیاد(نظری)

پرسشنامه وسواس مرگ عبدالخالق 14سوالی(3مولفه)

پرسشنامه گرایشهای اجتماعی مطلوب کارلو 25سوالی و سه مولفه

مقیاس نگرش نسبت به مسئولیت RAS-26سوالی-3مولفه

مقیاس مقابله با موقعیت های استرس زا ( پارکر و ادلر)

مقیاس فعال سازی رفتاری برای افسردگیBADS

پرسشنامه عاطفه مثبت و منفیPANAS

پرسشنامه فشارزاهای روانی دانشجویان APN-SSI

پرسشنامه سنجش خود راهبری یادگیری دانش آموزان فیشر

پرسشنامه تحریف واقعیت ARDI

پرسشنامه سبک زندگی مبتنی بر خودکارآمدی وزن (نویدیان)

پرسشنامه درجه بندی اختلال سلوک در کودکان(5مولفه)

پرسشنامه اضطراب اجتماعی نوجوانانSASA

پرسشنامه نگرش نسبت به سیگار کشیدن(شور و همکاران)

پرسشنامه اضطراب آشکار کودکان RCMAS

پرسشنامه تنهائی اجتماعی و عاطفیSELSA

پرسشنامه کیفیت زندگی(4مولفه(WHOQOL-BREF

مقیاس جدید کمال گرائی

پرسشنامه فرسودگی شغلی مزلاچ

پرسشنامه راهبردهای فراشناختی و شناختی(انگلیسی)

پرسشنامه باورهای فراشناختی ولز

مقیاس بخشودگی بین فردی (مک کالوف)

مقیاس سبکهای زبان آموزی(فقط روائی و پایائی)

مقیاس سنجش رشد اعتقادی دانش آموزان SBD

مقیاس سنجش تحریف واقعیتARDI

مقیاس بازخورد نسبت به بیماریIAS فرم ایرانی)

مقیاس سرسختی روانشناختی AHI

پرسشنامه تیپ شخصیتی D

مقیاس اضطراب مرگ تمپلر DAS

پرسشنامه نگرانی ایالت پنسیلوانیا نسخه فارسی

پرسشنامه مشکلات یادگیری کلورادو

پرسشنامه کیفیت زندگیWHOQOL-BREF

پرسشنامه علائم مرضی کودکان CSL-4 (بدون روائی و پایائی)

پرسشنامه شکستهای شناختی شغلیCFQ

پرسشنامه ناتوانی ناشی از سردرد جاکوبسون و همکاران

پرسشنامه سبکهای هویت (برزونسکی)

پرسشنامه رغبت سنج ازدواج(دکتر حیدری)

پرسشنامه راهبردهای فراشناختی خواندن در دوره متوسطه

پرسشنامه خلق و احساسMFQ آنگلود و همکاران(34سوالی)

پرسشنامه حس انسجام در دانشجویان آنتونووسکی29سوالی (روائی و پایائی)

پرسشنامه چند محوری بالینی میلون(MCMI-II)

پرسشنامه جو ایمنی(نسخه نوری)

پرسشنامه رفتار ورزشی دانشجویانBREQ-2 مارکلند و توبین

پرسشنامه وسواس اجباری (مقیاس فارسی)

پرسشنامه تعلل ورزی تحصیلی(سواری)

پرسشنامه افسردگی کودکان تیشر و لانگ(بدون روائی و پایائی)

پرسشنامه فراشناخت ارزیابی از بدشکلی بدن

پرسشنامه ارتباط با مدرسه(نسخه دکتر پناغی(SCQ

پرسشنامه مقابله با موقعیتهای استرس زا

پرسشنامه نظم جوئی شناختی هیجانCERQ

پرسشنامه تنظیم شناختی هیجانCERQ

پرسشنامه احساس غربت(آرچر و همکاران)

پرسشنامه شخصیت مرزی

پرسشنامه اختلال پس از ضربه می سی سی پی

پرسشنامه بخشودگی بین فردی(نسخه دکتر احتشام زاده)

پرسشنامه باورهای خودکارامدی ریاضیMSES-R

پرسشنامه سبکهای هویت برزونسکی

پرسشنامه نشانگان استرس

لکه های رورشاخ

کارتهای رورشاخ

پرسشنامه mmpi فرم کوتاه

پرسشنامه استرس هالمس(هلمز)

پرسشنامه مثلث شناختی

پرسشنامه اضطراب امتحان اسپیل برگر

پرسشنامه نظریه ذهن

پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت

پرسشنامه شکل گیری مفهوم ویگوتسکی

پرسشنامه شخصیتی آیزنک (بزرگسال)

پرسشنامه شخصیتی آیزنک

پرسشنامه پاییندی مذهبی

پرسشنامه اضطراب کتل

پرسشنامه اضطراب امتحان فریدبن(فرم فارسی)

مقیاس اضطراب اجتماعی اندام

پرسشنامه شخصیت اسنایدر

مقیاس امید اسنایدر

پرسشنامه باورهای غیر منطقی جونز 100سوالی

پرسشنامه همدلی دیویس

پرسشنامه SCL-90

پرسشنامه وسواس پادوا39سوالی(9مولفه)

مقیاس زناشوئی انریچ

پکیج پرسشنامه های انگلیسی

(دانلود رایگان نرم افزار مدیریت بیش فعالی(مخصوص پزشکان

دانلود رایگان نرم افزار تعبیر خواب کامل

نرم افزار تست هوش ریون کودکان 36 سوالی رنگی

نرم افزار ویژه اختلال در دیکته نویسی

برای خرید نرم افزارهای زیر پس از دانلود از طریق «پرداخت آنلاین» در بالای سایت اقدام کنید و یا از طریق «خرید از طریق کارت» موجود بر صفحه نرم افزار اقدام کنید

(مخصوص روانشناسان و روانپزشکان) MMPI دانلود نرم افزار

(مخصوص روانشناسان و روانپزشکان) SCL-90 دانلود نرم افزار

دانلود نرم افزار هوش های چندگانه گاردنر: ویژه مشاوران و روانشناسان

دانلود نرم افزار هوش زمینه ای پنتاگون

روش خرید

برای تهیه پاورپوینت ها از پرداخت آنلاین بالا اقدام کنید

لیست پاورپویینت ها

مدیریت و برنامه ریزی برای کودکان

رشد و تربیت اجتماعی فرزندان

پر بار سازی مغز از طریق تحریک محیطی

مهارتهای تحصیلی برای دانش آموزان

کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش

رشد نوجوانی و جوانی

روشهای تحقیق آزمایشی و طرح های مربوط به آن

با انتخاب گزینه های مختلف منو نسبت به پرداخت اینترنتی هزینه نرم افزارها اقدام کنید

ابزار ساخت کد منو های دارای تب سایت اختصاصی دکتر جواد عینی پور
X
تبلیغات
وکیل جرایم سایبری


ویژگی های یک معلم خوب

پنج‌شنبه 30 بهمن 1393


- به درس خویش علاقه مند است

- به کلیه دانش آموزان خویش علاقه مند است

- با همه دانش آموزان رابطه گرم و صمیمی دارد

- با حرارت و پر شور درس می دهد

- دارای ابزارهای لازم تدریس خویش است

- به ظاهر و آراستگی خویش بها می دهد

- فرا درسی به درس خویش می نگرد و آنرا به جا با دروس دیگر تلفیق می کند

- به تاریخ مسلط است؛ مخصوصاً به تاریخ علم رشته خودش

- دارای خلق عاطفی مهربان است

- متعهد است و خالصانه به ارتقاء درسی دانش آموزانش می اندیشد

- در افکار و احساس و عمل وی یگانگی دیده می شود

- زیاد مطالعه می کند

- عاشق کلاس است

- دارای طرح درس است

- با مشاور و مربی مدرسه ارتباط خوبی دارد

- با اولیاء دانش آموزان دائماً در ارتباط است

- سختگیری علمی دارد نه الکی

- به زبان انگلیسی تسلط دارد

- با ادبیات و شعر و نثر حشر و نشر دارد و آنها را می شناسد

- وقتهای تدریس خویش را در بهترین زمانها تدارک می بیند

- به دانش آموزان سوال های کتاب را نمی گوید بلکه به آنها فنون سوال در آوردن را یاد می دهد

- هر جلسه می پرسد

- هر ماه امتحان کتبی می گیرد

- پس از هر بار تصحیح برای دانش آموزان یاد داشت کوتاهی می نویسد

- کلاس را به سمت مشارکت پیش می برد و از تکروی اجتناب می ورزد

- عادل است و حقوق افراد را به رسمیت می شناسد

و آخر اینکه این موجود واقعاً هنرمند است...

منابع پیشنهادی کنکور دکتری روانشناسی تربیتی

پنج‌شنبه 30 بهمن 1393

روانشناسی پرورشی نوین دکتر سیف

روانشناسی پرورشی سانتراک

روانشناسی تربیتی دکتر اسماعیل سعدی پور

سنجش و اندازه گیری دکتر سیف

ستجش فرآورده  فرایند دکتر سیف

آمار دکتر دلاور

روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی برگ و گال ترجمه نصر

زبان : 504 لغت ضروری و فصلهای مرتبط با روانشناسی یادگیری دکتر کیانوش

شش ایه بلاگردان از قرآن مجید

جمعه 24 بهمن 1393

شش آیه بلا گردان از قرآن مجید


1- قُل لَنْ یُصیبَنا اِلاّ ما کَتَبَ اللهُ لَنا هُوَ مَوْلنا وَ عَلَی اللهِ فَلْیَتَوَّکَّلِ الْمُؤمِنُون.


سوره توبه- ایه 51

بگو هرگز نرسد ما را مگر آنچه را نوشت خدا بر ما، اوست صاحب اختیار ما و بر خدا توکل کنند گروندگان.

2- وَإِن یَمْسَسْکَ اللّهُ بِضُرٍّ فَلاَ کَاشِفَ لَهُ إِلاَّ هُوَ وَإِن یُرِدْکَ بِخَیْرٍ فَلاَ رَآدَّ لِفَضْلِهِ یُصَیبُ بِهِ مَن یَشَاء مِنْ عِبَادِهِ وَهُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ 

سوره یونس – آیه 107

و اگر خدا به تو زیانی برساند ، جز او کس دفع آن نتواند کرد و اگر، برای تو خیری بخواهد ، هیچ کس فضل او را باز نتواند داشت فضل خود را به هر کس از بندگانش که بخواهد می رساند و او آمرزنده و مهربان است

3- وَ ما مِنْ دابَّهٍ فی الْأرْضِ اِلاّ عَلَی اللهِ ر‍ِزْقُها وَ یَعْلَمُ مُسْتَقَرَّها وَ مُسْتَوْدَعَها کُلُّ فی کِتابٍ مُبینٍ.

سوره هود – آیه 6

و نیست هیچ جنبنده ای در زمین مگر بر خداست روزی او و می داند قرارگاهش و آرامگاهش را به جملگی در کتابی روشن است.

4- وَ کَاَیَّنْ مِنْ دابَّهٍ لا تَحْمِلُ رِزْقَها اللهُ یَرْزُقُها وَ اِیّاکُمْ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ


سوره عنکبوت – آیه 60

و چه بسیار جنبنده ه برنمی دارد روزی خود را، خدا روزی می دهد او را و شما را و او شنوای داناست.

5- ما یَفْتَحِ اللهُ لِلنّاسِ مِنْ رَحْمَهٍ فَلا مُمْسِکَ لَها وَ ما یُمْسِکْ فَلا مُرْسِلَ لَهُ مِنْ بَعْدِهِ وَ هُوَ الْعَزیزُ الْحَکیمُ.


سوره فاطر- آیه 2

آنچه گشاده گرداند خدا برای مردمان از رحمت، پس نیست بازگیرنده مر آنرا و آنچه را بازگیرد پس نیست فرستنده مر او را بعد از گرفتن او و اوست غالب درست کردار.

6- وَ لَئِنْ سَاَلْتَهُمْ مَنْ خَلَقَ السَّمواتِ وَ الْأرْضَ لَیَقُولُنَّ اللهُ قُلْ اَفَرَاَیْتُمْ ما تَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللهِ اِنْ اَرادِنیَ اللهُ بِضُّرً هَلْ هُنَّ کاشِفاتُ ضٌرِّهِ اَوْ اَرادَنی بِرَحْمَهٍ هَلْ هُنَّ مُمْسِکاتُ رَحْمَتِهِ قُلْ حَسْبِیَ اللهُ عَلَیهِ یَتَوَکَلُّ الْمُتَوَکَلُّونَ


سوره زمر- آیه 38

و اگر بپرسی از ایشان کی آفرید آسمان ها و زمین را هر آینه خواهند گفت البته خداست. بگو خبر دهید که آنچه را می خوانید از غیر خدا اگر خواست به من خدای ضرری را آیا ایشانند دفع کننده ضررش یا اگر خواست به من رحمت و احسانی آیا ایشانند بازدارندگان رحمتش. بگو که بس است مر خدا بر او توکل می کنند توکل کنندگان.

چگونه اندیشه خودمونو ارتقاء دهیم؟

پنج‌شنبه 23 بهمن 1393

همه ما  فکر می کنیم، می اندیشیم اما بعضی ها تکراری می اندیشند، بعضی ها هر روز تازه می اندیشند، بعضی ها هر لحظه بهتر می اندیشند. اما چه راه هایی وجود داره که فکرامونو پیشرفت بدیم و بهترشون کنیم؟

اگه می خواین نتایج جالبی بگیرین اینها رو که می نویسم انجام بدین:


-  برخلاف فکر خود فکر کنید. یعنی جریان فکری خودتونو  برخی از مواقع معکوس کنید

-مکرر از خودتون سوال کنید

- زود قضاوت نکنید بگذارید ذهنتان فقط بیندیشد

- تصورات و تخیلات را زیاد کنید. یعنی اینکه مدام افکار جدید رو با خیالاتش در هم بیامیزید

- واژه های بیشتری را یاد بگیرید

- سعی کنید تاریخ زیاد بخونید

- جملات خوب چهره ها رو حفظ کنید

- سعی کنید بعضی از حرفهای دیگران رو دقیقاً به خاطر بسپرید

- اینجوری فکر کنید: اگه اینطور هست!... خب، این شواهد تأیید کننده ش هست ... آیا کافیه؟ ... و اینا شواهد معارضش هست... آیا کافیه؟ ... چه تصویرهایی رو می تونم برای این فکرم تصوّر کنم؟ ... چه تصوّرهائی رو نمی تونم بکنم؟...دیگران تو این زمینه چی می گن؟...  با این فکر چه فکری رو باید عوض کنم؟ ... کجاها با افکار دیگه ام مخالفت می کنه؟ کدوم فکرم شواهد مخالف کمتری داره؟... فعلاً بذار اینجوری فکر کنم. اما خب اگه شواهد زیاد شد، تغییرش میدم

  

دعا کنیم با هم...

چهارشنبه 22 بهمن 1393

چشمان قلبمان می دید...

می دیدیم کسی را که مدتهاست ندیده ایم

دروغ نشنویم از کسی دوستش داریم

سیر نگردد از ما کسی که به عشق او خوشیم...

بدانیم و بمانیم...





چگونه ذهنی آرام داشته باشیم؟

چهارشنبه 22 بهمن 1393


البته داشتن ذهنی آرام واقعاً لطف خداست و فقط از او بر میاد که اینو به کسی بده و یا نده. الا بذکر الله تطمئن القلوب

اما چیزائی هستن که باعث آرامش ذهنی آدم می شه:

- مدام و مداوم در طول روز از شیطان به خدا پناه ببرید و اینو زیاد بگین

- فکر نکنید که کسی با شما خصومتش رو ادامه خواهد داد. حتی اگه کسی اشتباهی رو در حقتون مرتکب شده اگه ببینه که شما دلخوری چندانی ازش ندارین، به تسکین اوضاع و شرایط خیلی کمک می کنه

-سعی کنید همیشه نسبت به همه کس حالت احترام آمیز داشته باشید. این احترام باعث می شه بهترین حالت آرامش رو تجربه کنید

- همیشه سعی کنید زود قضاوت نکنید. هر جور شده سعی کنید زود قضاوت نکنید بعد ببینید که چقدر آروم می شی

- همیشه سعی کنید به آخر آخر و بعد حتی به آخر آخر آخر توجه کنید. اگه همیشه این نگاه رو داشته باشی می بینی که هیچ غمی در آینده ها وجود نخواهد داشت

- همیشه سعی کنید در طول روز به یاد رفتارها و سخنان انبیاء و ائمه (سلام الله علیهم) باشید. خیلی آروم می شین

-بدن خودتون رو همیشه در حالت آرامش قرار بدین تا تنود عضلانی نداشته باشین

- موقع پیش آمد هر مشکل مدام به خودتون بگین که اینم میگذره و من قوی تر می شم

- راست بگین و چیزی رو به دروغ به زبان نیارین. اینجوری خیالت همیشه راحته

-زیاد فیلم و بازیهای رایانه ای انجام ندین

- با گوشی زیاد بازی نکنین و تو محیط مجازی با اسامی واقعی خودتون حضور داشته باشین و فقط موقع ضرورت از اینکار استفاده کنید

-قانع باشید و تو هر وضعیت از خدا شکر گذار باشید.

-بیشتر از توان خویش کار نکنید

-سعی کنید در هنری نظیز خوشنویسی، موسیقی، نقاشی و... مهارت ورزی کنید

-با طبیعت زیاد ارتباط داشته باشین

-حتماً حتماً نماز بخونین

-غذا زیاد نخورین و کم هم نخورین. سعی کنید سر سفره از یک غذا بیشتر استفاده نکنید 

- آب  رو همیشه گوارا و خنک بنوشید

-وسایل و ابزارها و متعلقات خویش را دوست بدارید و از آنها خوب نگهداری کنید


حضور در دبستان صدیقی ناحیه یک رشت

سه‌شنبه 7 بهمن 1393

روز چهارشنبه هفته پیش در این مدرسه برای حضور در جمع اولیاء محترم دانش آموزان حاضر شدم و درباره عوارض تلفن همراه  و تربیت فرزندان مطالبی را ارائه کردم. چقدر خوب بود که سالن پر از اولیاء بود و من حضور واقعی اولیاء را برای تربیت فرزندانشان حس کردم. به همین خاطر مسئولان این مدرسه را تحسین کردم که مکانیزم حضور فعال اولیاء را فراهم کرد بودند

پاور پویینت آن رشد و تربیت اجتماعی فرزندان بود که در لیست پاورپویینتها قرار داده شد

حضور در دبیرستان شاهد شهیده سمیه ( ناحیه یک رشت)

سه‌شنبه 7 بهمن 1393

امروز سه شنبه در جلسه اولیاء محترم دانش آموزان این مدرسه حضور داشتم. مطالبی درباره شیوه های مفید مطالعه و راهبردهای آن ارائه کردم که پاورپویینت( پاور پویینت مهارتهای تحصیلی)  آن را می توانید از لیست پاور پویینتها دانلود کنید.